Friday, May 18, 2007


بعضی وقت‌ها از حدود ساعت 11 شب تا ساعت 3 صبح (آن وقت‌هایی که بیدارم) هوس خوردنم زیاد می شود. حالا خوردنی و نوشیدنی خیلی فرق نمی‌کند. یک زمانی این هوس را نسکافه پر می‌کرد. نسکافه 2 تا اشکال دارد. یکی این‌که بعضی وقت‌ها آدم را تا خود صبح بیدار نگه می‌دارد و انواع زور زدن برای خوابیدن فایده‌ای ندارد. اشکال دومش هم این است که معمولا فقط یک بار می‌توان خورد و مجبور می شوی چند ساعت دهان را بیکار نگه داری. این دو اشکال خیلی بزرگ باعث تغییر تدریجی نسکافه به چایی شد. چایی هم روی خواب خیلی تأثیر زیادی ندارد و هم این‌که می‌توان به دفعات استعمالش کرد! ولی یک بدی که دارد این است که بعد از نوشیدن چند چای؛ دهانم یک مزه گس به خود می‌گیرد که خیلی سخت از بین می‌رود. جنس چای هم (بر اساس تجربه شخصی) فقط روی دیر و زود این مطلب تأثیر دارد نه روی سوخت و سوزش. یکی از مشغولیات این چند وقت اخیر من پیدا کردن یک چیز مناسب دیگر برای ساعت 11 تا 3 است. تا حالا که بی نتیجه بوده. شما چیزی سراغ دارید؟

8 comments:

Mehdi - مهدی said...

حکیم مهدی از اونجایی که همه امتحانا رو شبای امتحان میخوند در این زمینه ید طولایی داره ، من خودم یه نوشیدنی مخصوص دارم که معمولا جواب میده ، البته من خودم چای سبز رو همیشه کنار همه چی دارم که اگه یهویی کم و زیاد شد نیفتم کف و ضعف کنم، و اما معجون نسخه سحر آمیز، آب پرتقال رو بگیر با نسکافه و کاکائو مخلوط کن، یه ملغمه گند و بدمزه ای میشه اما ما الان خیلی وقته میخورم و هنوز زندم، یه تست بکن اگه چیزیت شد (بزنم به تخته) و اسه کفن و دفنت حتمأ خدمت میرسم
;-)
ضمنا فک کنم با همین نرخ پست در روز توی وبلاگت کاپ پرکارترین بلاگر رو امسال به خونه ببری
خوش باشی

Anonymous said...

نوشيدني شبهاي من هات چاكلته، ولي خيلي تخصصي باهاش برخورد نكردم. (در حد تجربيات تو در مورد نسكافه يا چايي! من بدون فكر مي خورم.) خوراكي شبهاي امتحانم هم لواشكه، حداقل فايده اش اينه كه به خاطر اون هم كه شده مي تونم بيدار بمونم

Anonymous said...

لذتهای زندگی معمولاً کوتاهند
یعنی اگه کوتاه نباشن حال نمیدن
اگه یه خوردنی رو بشه 4 ساعت خورد
قاعدتاً باید خوردنی بی خاصیتی باشه
حتی آب هم نمیشه بیشتر از نیم ساعتی 1 لیوان خورد
ولی میتونی با تخمه خودتو سرگرم کنی
فقط بعدش تا صبح بدنت خارش می گیره

تخمه ی آفتابگردون، با هات چالکت و آب پرتقال و نسکافه و کاکائو
عجب معجونی میشه
!!

حسین said...

مرسی به خاطر کامنت ها، همشون رو امتحان می کنم بعد هم خبرش رو میدم
;)

Anonymous said...

انواع زور زدن برای خوابیدن رو میشه بیشتر توضیح بدی؟

Anonymous said...

Hossein jan man akhrinan yechize kheili bahal kashf kardam esmesh hast:
TofeeNut Latte: kheili khube va behet highly recommend mikonam. Zarar nemikoni!

حسین said...

به مهدی: اینی که گفتی کجا پیدا میشه؟
سون: اینجا؟

Unknown said...

fek konam kheili dir daram javab midam! man ke khodam 10 shab khabam :D chize khasiro emtehan nakardam ta hala vali fek konam chips ba maast khoob bashe! chips sargarm konandast va maas khaab avar :)