Tuesday, March 20, 2007

بوی عکس


امروز دراز کشیده بودم و داشتم به قدیم ترها فکر می کردم. پنجم دبستان که بودم یک معلمی داشتیم، اسمش آقای کوشش بود. مرد نازنینی هم بود. همیشه یک بوی خاصی می داد که من نفهمیدم بوی عطر است یا بوی سیگار. خلاصه بوی عجیبی بود. امروز که داشتم فکر آن موقع ها را می کردم یک لحظه حس کردم که دارم بویش را هم احساس می کنم. یادم نمی آید که این بو را در دوازده سال اخیر جای دیگری تجربه کرده باشم. یادم هم نمی آید اتفاق این طوری برایم افتاده باشد که یاد کسی بیفتم وبویش این قدر واضح بپیچد توی دماغم


اگر میشد یک وقتی یک چیزی درست کنند که از بو عکس بگیرد خیلی خوب می شد. بعد مثلا می نشستی این جعبه بو را باز می کردی. می گفتی این بو مال اینجاست. این بو مال فلانی است. این بو خیلی قدیمی است، دیگر از این بو ها جایی پیدا نمی کنی 

 

4 comments:

Anonymous said...

می خوای یه پروژه ی لیسانس روش تعریف کنیم تو دانشکده؟
آخه می دونی، ما کامپیوتریا خفنیم!
;)

Unknown said...

salam hosein.khosham omad az neveshtehat.merc ke adresesho baram link dadi.

Anonymous said...

حسین جان اولا وب لاگت مبارک
ثانیا شاید باورت نشه. من هنوز که هنوزه حتی همین الان بوی عطر معلم کلاس اول دبستانم رو میتونم حس کنم. از اون زمان تا حالا 2 -3 بار هم اون بو رو تو اتوبوس شنیدم :)
هر وقت به یاد اون بو می افتم قشنگ میرم پشت میز ردیف اول ستون سوم کنار دیوار (جای همیشه به یاد موندنی کلاس اولم)
خوش باشی تاجیک وبلاگ خسته (کار درست وبلاگ)
:)))

Unknown said...

salam

etefaghan moaleme class 5 man ham Aghaye koshesh bood, ye mohebate khas dasht ke be del mishest,
man madreseye sezavar to khiaboon felestin boodam,

shoma chi???

babak
babak.choobin@gmail.com