Tuesday, June 5, 2007


این موبایل آبی که کم کم دارد پنج ساله می‌شود باید خیلی خبر داده باشد. الان هر قدر به مغزم فشار می‌آورم که خبرهای خوبش یادم بیاید، یادم نمی‌آید. حالا نه این‌که خبر خوش نداده باشد، حداقل طوری نبوده که یادم بماند. تا این‌که یکی دو روز پیش یک خبر یک کلمه‌ای آمد. باورت می‌شود که همان "Halle :D"ی یک کلمه‌ای بشود بهترین خبر توی یکی دو سال؟! یکی دو تا دیگر از این چیزهای یک کلمه‌ای بگویی دیگر تو هم نیستی. منتظریم رفیق.

پ‌ن: از آن‌جا که مرحله‌ی چهارم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مربوط به مبارزه با کبوترها است، من هم فعلا کبوترهایم را جمع می‌کنم تا یک وقتی که کبوتربازی آزاد بشود یا این‌که محتسب خودش کفترباز بشود.

3 comments:

Anonymous said...

کبوتر هات رو ازاد کردم و خوندم.کبوتر 3 رو من هم دارم.راست میگی برخلاف تو که دلت نمیآد اون خیلی دلش میاد اذیتت کنه!

Anonymous said...

میدونی شباهت گوشی موبایل و خدا و زن آدم چیه؟ اینه که هیچ وقت اونا رو عوض نمیکنی، مگر اینکه خیلی پولدار بشی.

Anonymous said...

ehsase gharibist; ba khoondane in post gharibtar ham shod!